tisdag, augusti 18, 2009


En vecka senare.

Jag skrev att jag skulle förändra mitt leverne, men det förstod väl vilken idiot som helst att det inte kunde göras.


For i alla fall upp till Morbrors hem med Nevö Favvo och vi brottades bl.a med världshistoriens största frysbox. Visst kom den ner för vindstrappen, men den kunde ha klippt av mig armen när den nästan for ut genom väggen. Klockan gick åt helvete och smällen hördes garanterat en mil. Action på vischan, jojomen. Tog med mig en gammal lampa som passar i gammtantsrummet. Sladdarna i lampan var från urtiden så dessa fick bytas.


Hade det sedan skitkul med Regor och Olle på fredagen, trots att de inte kunde komma överens om vilken bästa placering Lill-Lövis hade i F1-VM. Hmm...3:a eller 5:a...viktiga saker... Det var hur som helst underhållning av hög klass.


Lördagen var trevlig med tält, sång och kräftor på Rivieran, dock var avslutningen dödligt tråkig så det blev dyrtaxi hem.


Ligan har dragit igång men United impade inte, och har de kvar Nani så kommer de garanterat inte att vinna i år igen. Liverpool var faktiskt ännu sämre även om de kom igång på slutet. Timrå har redan fått en massa skador, vem blir förvånad?


Nej, nu orkar jag inte skriva mer då tabletterna gör mig till en ordblind. Hje!

1 kommentarer:

Anonymous Catherine sa...

Sådan lampa tog jag rätt på efter far, men krossade ena kupan med armbågen.Fan.de är fina de där..

21 augusti, 2009 09:16  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida