lördag, oktober 17, 2009

Gammal är äldst/bäst/sämst.
Satt på en fest ikväll och det slog mig som ett hammarslag i nacken; umgås inte med unga människor. Dels så får man uppleva tjejer som har samma IQ som min utopererade blindtarm, och sedan grabbar som tror att någon blir imponerad av en klantigt vrickad fot.

Lite senare så får man en uppenbarelse av det nya Dexteravsnittet:
Den som är lik mig som polis står även han med en onåbar hårknutsmänniska och känner sig maktlös.

Sedan är det tragiskt att jag allllldrig kan få en viss person ur skallen, trots att hon är en dilletant och inte så bra som jag vill minnas henne.

Och till sist så inser jag att ju mer man ljuger, ju bättre lyckas man i livet.
Ju otrevligare och ju mer självisk man är, ju mer får man k....a.

Alligator!

6 kommentarer:

Blogger Gibson o Cat i Gävle sa...

Vill bara påpeka att jag blev utmanad..på pil, på krogen!Tjej, berusad..lätt match....*asg*sopade golvet med grabbarna!Tur, o då vet du vad jag menar!!!Vad jag än skulle ha o lite till fick jag!Dubblar, tripplar..you name it!Skratt, skitkul va det..ägarn fick jag gratis öl hos resten av kvällen..du förstår HUR bra det gick, glänste!

18 oktober, 2009 23:44  
Blogger Gibson o Cat i Gävle sa...

De visste ju inte att jag övat hos "er" i 2 år,,,skratt

18 oktober, 2009 23:45  
Anonymous Anonym sa...

Dilettant: individ som sysslar med vetenskap, konstnärlig verksamhet eller hantverk utan att vara professionell eller fackmässigt utbildad på området. Tidigare detsamma som amatör, d.v.s. helt enkelt icke-professionell. Idag ofta mera nedvärderande som beteckning på någon som sysslar med saker utan att ha tillräckliga kunskaper.

19 oktober, 2009 07:32  
Blogger Gibson o Cat i Gävle sa...

=)=(

19 oktober, 2009 12:15  
Anonymous Anonym sa...

Ja menade du mig så stämmer det på pricken!

19 oktober, 2009 12:52  
Anonymous Anonym sa...

vem är denna Dilletant då??

24 oktober, 2009 05:55  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida