måndag, oktober 19, 2009

Insikt om livet.
Förutom min dotter så har jag inte åstadkommit mycket för världen, trots stora möjligheter. Visst har man hjälpt en och annan med otrevligheter, men i det stora hela har mitt liv varit ett enda blaha blaha. Jag har ledsnat på samma visa var vecka. Det har jag skrivit om förr, men nu är det snart kört med tålamodet.
En del pratar om att göra ett avtryck och annat egosnack, men det är inte det som gäller. Snarare så vill man inte känna sig som onödig/obetydlig.

Man vill inte heller sluta som Georg Rydeberg.

Cit os.

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vad vill du då?

En annan har inte ens åstadkommit ett barn till världen, (hur svårt nu det kan vara).

Utan pengar kan man ju i stort sett inte göra ett skit.

Sälj huset?
Bli Jehovas Vittne?
Nykterist?
Skriv en bok?

Du kan ju en massa du i alla fall.
Vadå onödig/obetydlig? Vad jag vet så har du många vänner.

En annan är ju totalt över.

19 oktober, 2009 16:34  
Blogger Horfidë sa...

Håller med föregående talare och vill säga att du inte är onödig och/eller obetydlig, och det vet du!

19 oktober, 2009 18:32  
Anonymous Anonym sa...

håller med före gående talare kram kram

20 oktober, 2009 09:04  
Anonymous Anonym sa...

Olyckligt kär juh?

20 oktober, 2009 11:11  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida