onsdag, oktober 21, 2009

Saker och ting förändras.
I lördags så satt jag och såg hockey på samma plats där jag som barn flydde in undan stryk. Det som en gång var en skyddande fristad/garderob är nu min brorsons rum. Bara att sätta min fot i mitt barndomshem är jobbigt, men man måste ju "gå vidare". Mitt ursprungs hat och ångestfyllda bakgrundsridåer är nu något helt annat.

Att acceptera ett faktum kan vara svårt ibland.

Att jag även har haft mina dubier om mitt liv är solklart, men det har ljusnat lite på "fronten". Frågan är bara hur långt jag kan gå med med min "nya" inställning.

En sak är dock klar; den snälle Uffe är borta för evigt.

Cnaeckmejdensomcaen.

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Varför då? Är det Elake Uffe nu?

21 oktober, 2009 09:09  
Anonymous Anonym sa...

Du är en (om inte den enda) av de bästa människor jag någonsin har träffat, du förtjänar en bättre kvinna än hon du var gift med.

22 oktober, 2009 10:47  
Blogger Gibson o Cat i Gävle sa...

Ha ha tordes he/she sätta ut namn?

22 oktober, 2009 13:30  
Anonymous Anonym sa...

Och, nej, snälla Uffe är inte borta!!! :)

22 oktober, 2009 21:57  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida