lördag, oktober 24, 2009

Slut som artist.
Jag åkte till Mister igår och kollade på gamla foton. Tyvärr glömnde jag att äta så kvällen blev "trött". Tack och lov så kom Olle och hämtade mig så jag kunde trycka i mig ett gäng burgare.

I tordags så behövde Tucken en hjälpande hand med skodan. Hanbromswiren var slut så jag beställde en ny som kommer på måndag. Besiktning på onsdag så det får inte krångla allt för mycket vid monteringen.

Annars så har veckan varit en påminnelse om att man börjar bli sliten. Snart kan man knappt använda de krafter som finns kvar i kroppen utan att någon del säger ifrån. Bara att lyfta några SJ-pallar gjorde att det small till under ena skuldran. Så nu ilar det som satan vid varje andetag. Men det är kanske bra att man även påminns om att livet närmar sig slutet så man får arslet ur vagnen när det rör vissa saker...

I eftermiddag så möts TIK och HV. Har en känsla att det kan gå bra, peppar, peppar.

Är sedan nöjd med att inte frysa på hemmaplan. Jag behöver bara ha på ett element i sovrummet någon timma innan sängdags, sen sköter Sanyon resten.

När det till sist kommer till den "snälle Uffes" hädangång vill jag bara säga: Ja, inte fan saknar jag honom i alla fall. Man måste gå över ån efter vatten om någon har stämt i bäcken...

Loranga Trocadero!

2 kommentarer:

Blogger Gibson o Cat i Gävle sa...

Tror inte att man kan kräva likvärdig bil idag av bolagen..man kan nog bara strida för mera pengar..=(

24 oktober, 2009 15:33  
Anonymous Anonym sa...

Varför skriver du så? Elake Uffe? Ska vi ta gemensamt självmord? Tror säkert att fler vill haka på oxå?!

24 oktober, 2009 18:47  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida